fredag 17 juni 2011

Alla kunder är välkomna!

Vi får besök från när och fjärran till cafeét och gårdsbutiken. I går hade vi ett besök av det lite ovanligare slaget, titta här : EN IGELKOTT

Jag hade kunder i gårdsbutiken som jag stod och pratade med och så helt plötsligt utropar en liten flicka : -en igelkott, jag har aldrig sett en igelkott. Den smet hastigt in genom dörren och gömde sig mellan en trampsymaskin och garnkorgen. jag sprang hastigt in för att hämta kameran och då såg jag orsaken till denna tillflyktsort, min ena katt.
När alla hade halat fram kameran och dokumenterat denna lite ovanliga händelse och gick sedan till cafeét, så tog det inte länge förrän denna lilla söta varelse sökte sig ut i det fria igen. Den verkade inte så rädd av sig, tycker jag. Dom brukar kura ihop sig till en boll, men den här "kunden" bara satt och tittade nyfiket runt sig och funderade vart han/hon hade hamnat. Det blev ingen försäljning där inte :)

3 kommentarer:

  1. Vilken liten sötnos!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Bedårande!
    Så klart man måste välkomna alla kunder!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  3. Du kanske måste utöka menyn för dina nya gäster.

    SvaraRadera