tisdag 22 juni 2010













MC-gänget.


Nu har årets första "MC-gäng" hittat till cafet. Dom brukar komma en eller flera gånger per sommar och fika på tisdag eller onsdag kväll. Det finns ett tisdag- och ett onsdagsgäng. Det brukar variera mellan ca. 15-25 st när dom kommer. Dom är så gulliga att dom ringer alltid och kollar av om dom kan komma efter det att vi har egentligen stängt. Sen ringer dom alltid samma kväll och berättar hur många dom blir, så att man har tillräckligt med kaffe klart. Dom är alltid jättetrevliga o gulliga "grabbar", jag tycker alltid det är lika roligt när dom kommer.Den här gången tog jag lite bilder, så ni skulle få se. Dom är inte så många den här gången, det var rätt så kallt, så jag kan tro att det bet lite i skinnet när dom åker.

Se vad glada grabbarna är! Det måste vara kul att träffas varje tisdag åka i väg på hojen o sitta och fika på ett mysigt cafe och umgås. Jag är nog lite avundsjuk, på att jag aldrig tar mig tid att umgås med mina vänner, hmmmm.....



Härliga bilder, eller hur! Och det är inte alla dar man har så många karlar på kaffe på en och samma gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar