söndag 6 november 2011

Årets bästa.

Då har man varit på inspirationsresa tillsammans med alla andra stick och virktokiga damer :) och min dotter. Hon handarbetar inte så mycket, men ville gärna komma med ändå. Det var väl fotograferingen som lockade tror jag.

Den här montern tycker jag var årets bästa. Lena Nyström heter en tjej som stickar på maskin, precis som jag. Kanske därför man gillar detta :) Hon är duktig och jag blev verkligen inspirerad och det behövs eftersom jag själv skall vara med på en mässa om två veckor. Jag har haft en ide hur jag vill få fram mina produkter i min monter och fick lite bekräflelse på att det kommer att bli bra. Endel av ideerna finns i hennes monter, inte exakt men det påminner.


Det roliga är också att jag har funderat på att sticka skärmar till mina golvlampor som är under renovering och så ser man det här på mässan. Den ända skillnaden är att Lenas är spetsstickade och jag har tänkt sticka slätstickat. Lenas var jättefina, men jag har ingen spetssläde till min maskin, så det får bli slätstickade.


Här ser ni mig in action, min dotter smygfotar mig hela tiden, den rackarn. :)




1 kommentar:

  1. Kul att träffa dig och M men hon är ingen rackare bara smart.E-A

    SvaraRadera