tisdag 25 november 2014

Högtryck i Stickfabriken.

Oj, tiden går fort.....antagligen för att man har så förbaskat roligt hela tiden :) Just nu är det febrilt stickande inför alla julmarknader.
Jag har nu suttit i två veckor vid stickmaskinen, så jag var tvungen att gå igenom vad jag egentligen hade stickat och i vilka färger. Jag har på mig t.o.m fredag att tillverka det som skall säljas på lördagens julmarknad.
Jag har försökt att organisera mig när jag suttit och stickat. Jag bestämde mig helt enkelt för att sticka i en huvudfärg per dag och olika produkter.
Här är en färgkombination som jag tycker jättemycket om. Lustigt egentligen, eftersom jag inte tycker om rosa.......

1 kommentar:

  1. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    More than 160000 men and women are utilizing a simple and SECRET "liquid hack" to burn 1-2lbs each and every night while they sleep.

    It is simple and it works with everybody.

    This is how you can do it yourself:

    1) Get a glass and fill it up with water half glass

    2) Now learn this crazy HACK

    and you'll be 1-2lbs lighter in the morning!

    SvaraRadera