tisdag 12 april 2011

Klädskåp till minikontor.

I dag vaknade jag med ont i halsen, så jag har inte gjort så speciellt mycket i dag. Men så har vi jobbat till 18.30 p.g.a en kurs vi måste gå på. Så man kanske förtjänar en lugn kväll. Men i helgen startade jag ett nytt renoveringsprojekt, ett litet som jag länge har funderat på. Som ni märker vid det här laget så har jag en hel del sådana. Och jag har bestämt att det här året skall alla projekt göras färdiga. Som ni ser så är det ingen ordning på mitt "kontor".

Så nu fick det byta plats och en annan färg på insidan. Dörrarna står alltid öppna och är alldeles för ljusa, så jag sätter en brun lasyr, så det smälter ihop med den övriga inredningen. Hålet i väggen kommer att täckas av ett tyg och sladdarna till datorn kommer att gå ut den vägen. Sedan kommer det till en skiva som sticker ut en liten bit och gör det bekvämare att ha tangentbordet på och lite andra finesser.


Kommer bild på detta när det är färdigt. Jag känner mig nöjd med att äntligen få det här gjort. Skåpet har jag haft över 15 år (tiden går fort) :)

1 kommentar:

  1. Hoppsan...vilken härlig och inspirerande blogg jag finner här, mycket att betrakta och får lov att bläddra lite :)
    Tack för titten! / bea

    SvaraRadera