onsdag 2 februari 2011

Loppisfynd



Eftersom jag var så nervös inför operationen, gjorde jag något som jag vanligtvis inte brukar göra. Shoppa!!!! Jag tröstshoppade, men inte kläder som många kanske tror, det tycker jag är sååå tråkigt. Det är ändå inget som passar min kropp i alla fall. Så jag gick på loppis, så fort det var öppet och jag var ledig. Då fick jag något annat att tänka på och drömde mig bort till sommaren och när jag kan öppna cafeét igen. Idag lyser solen igen och det är helt underbart ute, kan jag tänka mig i alla fall.Men jag får vänta med att gå ut ännu ett tag. Men det är när solen lyser som man längtar till sommarsäsongen och den stressiga, men mysiga cafeperioden. Alla underbart trevliga kunder som njuter av sin ledighet.


På loppisen hittade jag några fina kastruller till min samling. Dom röd-oranga passar ihop med dom jag har sen tidigare i samma färg och skall få husera vid cafet eller vid växthuset.
Dom kommer att passa fint till mina pelargoner, som jag kommer att ha en hel del av i sommar igen.
Dessa grytor hittade jag på samma loppis och jag skall putsa upp dom så fort jag får lyfta dom :) dom väger lite. Snart skall jag väl få plantera om pelargonerna och klippa ner dom också, det skall bli riktigt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar