söndag 27 februari 2011

Strukturera, därmed basta....

Nu har jag gått igenom massor med bilder i helgen och kommer på att det är dags att tillverka både det ena och det andra inför turistsäsongen. Som dom här väskorna; det är kul och se vad man har gjort tidigare, man glömmer så fort. Och kom på att jag har inte en enda väska kvar att sälja.Det gör mig lite stressad, men jag har bestämt mig för att strukturera upp mitt liv för att INTE bli stressad. Så nu gäller det att planera vad jag skall sticka och när och verkligen hålla mig till det, så kommer det nog att bli bra. Jag kan tycka ibland att jag har för många produkter att välja på och det är alltid för lite av allting. Hmm.....
Jag skall iallafall börja med mina väskor, för dom är helt slut!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar