fredag 3 juni 2011

Detaljer.

Det är detaljerna som gör det. Och nu är jag där. Dom senaste dagarna har det inte hänt några stora projekt, utan småpyssel hit och dit. Jag har några glasbollar som legat och väntat på rätt placering och nu hittade jag den. Det saknas några glasrutor i fönstrena som är i mellanväggarna och då passar det bra att hänga prylar där.

Sen har jag lyktor för värmeljus som är gjorda av restprodukter av en duktig hantverkare från Sverige.
Jag har en förkärlek till rostiga saker, därför tycker jag så mycket om dessa lyktor.
Jag satte upp en gammal planka som en hylla för småplantor, så att "luckan" doldes, eller fick en annan funktion.
Jag blev riktigt nöjd med detta. Jag var till Emmaus byggreturen i tisdags och inhandlade lite mer virke,"plankor". Jag har gjort av med allt för länge sedan och "plankor" behöver man alltid.
Det är tyvätt väldigt mycket skuggor här, men man kanske ser på ett ungefär vad jag gjort. (hyllan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar