onsdag 22 februari 2012

En del av inköpen på Syfestivalen.

Har varit med min äldsta dotter på Syfestival i år igen, kul. Träffar leverantörer och bekanta, det är alltid roligt. Sen kan man ju inte låta bli att "fynda" lite också :)Här är det min dotter som föll för den ockragula tröjan med hålmönster på. Men vem tror ni får sticka den :).....inte är det hon som gör det i alla fall. Snäll som man är :) så gör jag ju det. Jag köpte två härvor Visjö-garn som är i den randiga tröjan på bilden. Tänkte sticka en sådan till mig, när jag hinner vill säga.Jag föll för luffarslöjd. Här fanns det halsband, lyktor, änglar och t.o.m blommor av alla de slag. Dom var jättefina, två av lyktorna, en med gröna hjärtan och en med en ängel på, hänger just nu i köksfönstret i väntan på det rätta stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar