lördag 4 februari 2012

Besatt av mormorsrutor.

Hur kan man bli så besatt av att virka mormorsrutor? Jag visade för inte så länge sedan en filt av små garnnystan. Jag blev så nöjd med den, så nu vill jag inte göra något annat.Som ni vet sen tidigare, är det färger som gäller när jag jobbar. Dom här två filtarna ( kan inte göra en sak i taget ) skall säljas i gårdsbutiken. Den röd/rosa är inte så stark i färgen som på min skärm, men ändå har den mycket färg. Dom blir riktigt fina, hoppas jag klarar av att sätta dom till försäljning. Ibland har jag lite svårt att skiljas från mina produkter :)

2 kommentarer:

  1. Härliga färger! Själv är jag också besatt av mormorsrutor. Men det går lite i vågor, det blir mest på sommaren jag virkar, på vintern stickar jag mera, av någon konstig anledning?! :)

    Trevlig blogg du har, ska kika vidare här!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Åhh vilken underbart inspirerande blogg du har..önskar att jag hade vägarna förbi Åland nån gång så jag kunde se dina skapelser, cafe, ateelje, ja allt live också.. <3 Men jag får nöja mig med att kika in här på din blogg då och då.. =)

    Ha en fortsatt trevlig kreativ vecka! =)
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera