tisdag 14 februari 2012

Lycklig för lite.

I dag hade jag paket i brevlådan, :) Man blir sååå glad, det är nästan som julafton, när man var barn. Tänk vad lite kan göra en lycklig.21 x 1/2 yard. Det är lite att välja emellan och alla matchar varandra, det är helt underbart.Bottenfärgen är cremefärgad, tyvärr syns inte det här.I verkligheten är dom mycket snyggare.Som ni vet sen tidigare är jag svag för turkost.Den här gröna är jättesnygg mot dom cremefärgade tygerna, ni skulle se!Jag har alltid tyckt att färger gör sig bra på svart botten, även i det här fallet. Min son som fyller 16 år i april tyckte mycket om tygerna, när han såg dom. Då fick han önska sig något,det blev ett lapptäcke till sin säng, som ett överkast. Det tycker jag är roligt när mina barn vill ha något som jag gör, istället för att det alltid måste vara något köpt. Det uppskattar jag verkligen. Så nu har jag ett stort projekt till att göra, dom verkar hopa sig nu :)

5 kommentarer:

  1. Toppenvackra tyger!
    Du visar väl lapptäcket när det är klart?:)

    Karin

    SvaraRadera
  2. Åh, så många läckra tyger!
    Man får en energikick när man "hälsar" på hos dig!!

    SvaraRadera
  3. Så härliga tyger och färger. Jag är ingen handarbetsmänska men jag gillar färger och former. Fin blogg det här!

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Jättefin blogg! Vart har du köpt tygerna förresten? Du måste verkligen lägga upp bilder på det du får klart med tyget!

    SvaraRadera