söndag 15 maj 2011

Hipp, hipp, hurra?!

Eller skall man gråta, att jag är ytterligare ett år närmare 60. Åren går sååå fort att jag hinner inte med, jag har så mycket jag vill göra, innan ålder sätter käppar i hjulet. Man får väl sätta en motor på rullatorn så det blir lite fart på tillvaron sen :)

Titta vilken fin tårta mina döttrar Mimi och Meja har bakat på min födelsedag. Den plockade dom fram efter att ha bjudit mig på mat först. Den var supergod, choklad och frukt, med massor med vispgrädde till, är inte bra för figuren ;) men attan vad gott. Ibland får man springa väldigt snabbt förbi spegeln :)

4 kommentarer:

  1. Håller helt med det övre i inlägget. Också grattis förstås.

    SvaraRadera
  2. Grattis, det är ju inte åren som räknas utan hur du känner dig i sinnet.

    SvaraRadera