onsdag 9 februari 2011

Hemmets lugna vrå!

Nu när jag är hemma så vansinnigt mycket och det börja "krypa" i kroppen på en, så måste jag hitta på något. Jag är otroligt städsugen, jag som avskyr att städa :) Men när man inte får, så då är det klart att man vill, eller hur!? Jag försökte i alla fall ta en bild på mitt favoritprojekt som jag gjorde ifjol. Jag hade köpt två fönsterbågar på Emmaus bygg-returen och byggde en liten mellanvägg mellan köket och vardagsrummet. För att lite skilja åt dom båda rummen, men utan att det skulle bli för mycket "vägg- känsla" där emellan. Bilden är lite mörk, har för dålig kamera. Eller så är det som min dotter brukar säga åt mig, att det är jag som inte kan!!! Det är hon som är fotografen i familjen och har resurserna.Men så här blev det i alla fall.


Hoppas det syns att det är två väldigt fina gamla fönster som jag byggt på en liten smal väggdel av gammalt virke det med. Nu kan man se in i vardagsrummet och ändå ha en öppen känsla i rummet. Det man ser i bakgrunden är fönstrena i vardagsrummet och dom är många.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar