måndag 14 februari 2011

Veckans annons

Nu har jag skickat nya skisser på linkläder som jag vill ha uppstickade. Det är alltid lika spännande att se om dom har tolkat mina skisser och detaljer som jag vill ha det. Och det är alltid lika svårt att välja färger, dom har en färgkarta som gör en alldeles villrådig, alldeles för mycket att välja på. Sen skall man välja struktur också, det tycker jag är nästan svårast, att väljer jag rätt nu!? Ja, vi får se när dom kommer. Synd att dom är så långt borta, jag skulle gärna åka till dom och visa vad jag menar på plats, det skulle vara enklast. Men då kanske jag skulle ha för många modeller, nu lugnar man ner sig lite och tar några steg åt gången. Jag vill att dom flesta plaggen skall gå att matcha med varandra, att det finns en "röd" tråd i hela kollektionen. Jag själv vill ha det så i min garderob. Det blir liksom lite enklare då att välja på morgonen.

Här ser ni veckans annons, som min duktiga dotter Mimi har gjort. Lite lagerrensning innan dom nya plaggen kommer. Tunikan och halsduken finns i flera färger och dom är så sköna att bära. Det bästa med dessa linkläder är att man kan använda dom året runt.

Kom gärna in och titta vad som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar