måndag 18 april 2011

Förvandlingen är fulländad.

Nu har jag fått "minikontoret" färdigt. Efter att ha laserat skåpet invändigt, hyllor, väggar och insidorna på dörrarna. Sågat till en extra skiva av en hylla, för tangentbordet. Skurat upp två gamla fönster och satt ett rostigt gammalt hönsnät bakom den ena och satt upp dom på dörrarna. Så känner jag mig riktigt nöjd. Tyvärr fick jag inte in hela bilden på skåpet, men hoppas ni får en "hint" över hur det blev i alla fall. Om ni vill se hur skåpet såg ut innan förvandlingen, titta på inlägget "klädskåp till minikontor", så ser ni skillnaden. Tyget längst ner i bild, köpte jag på en loppis förra sommaren. Det är nytt och handtryckt från Tanzania. Det täcker hålet längst bak i skåpet,av resten skall jag sy en tunika till mig. Det var därför jag hade köpt det :) men det är mycket kvar av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar