torsdag 7 april 2011

Vårlikt pyssel.

I dag har det bara varit dåligt väder, regnar och blåser för fullt. Jag vill bara krypa ner i soffan under yllefilten, framför brasar och sova. Har inte lust att göra något. Man blir bara deppig av det här vädret, det enda positiva är att snön försvinner jättefort. Igår piggade jag upp mig själv med lite plantor, jag kan inte vänta på att mina egna skall komma upp.

Dom härliga grytorna är loppisfynd, gillar när det lyser upp med både "kruka" och blommor. Man blir så glad!!! Så nu är det mycket roligare att komma hem efter jobbet när man möts av detta.


Min dotter, den äldsta, och jag var på en ny loppis/återvinningsrunda idag. Det är nästan så att man får dåligt samvete :) men det är fynd vi har gjort, för en billig peng. Sen är det återvinning, det känns bra för samvetet, miljötänket!!! :) ni vet. Jag skall visa senare.


Mina favoritställen är Emmaus, där det finns prylar,kläder m.m. och Emmaus möbelreturen, där jag har köpt massor med möbler.

1 kommentar:

  1. Vad glad man blir av den röda glada "byttan":-) Gillar ditt miljötänk! Jättekul att göra om gamla grejer till en billig penning. Personligt och roligt!

    SvaraRadera