lördag 5 mars 2011

Butiksjobb!

I dag har jag jobbat i butiken för första gången sen jag opererades. Det kändes riktigt bra och det var bra med kundbesök också, det är alltid trevligt. Jag fick flera beställningar på koftor, det är ännu roligare.


Butiken är inte så stor i stan, men fyller sin funktion. Tyvärr kommer vi att stänga den i slutet på april. Då flyttar vi ut alla produkter till gårdsbutiken på Järsö, eftersom den öppnar för säsongen 1 maj. Men vi kommer inte att öppna butiken i stan som vi brukar i höst, utan vi fortsätter på ett eller annat sätt här ute på Järsö. Min dotter som har hjälpt mig med butiken kommer att flytta till Sverige och då måste vi hitta på en bra lösning tills dess. Så att dom kunderna som vill ha mina produkter hittar dom även under hösten. Jag lovar att det kommer att vara bra öppettider, annars kommer vi säkert överens om en tid,det går alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar